הצג את עצמך
הסבר בקצרה מה הארגון שלך עושה, זה יספק את הרקע לפרויקט.
מידע שימושי כולל:

  • היסטוריה קצרה של החברה
  • גודל – מספר העובדים, המחזור וכו '…
  • שירותים מרכזיים
  • הישגים גדולים

התחל עם היעדים

  • למה אתה צריך אתר אינטרנט?
  • מה תוצאות שאתה רוצה להשיג?
  • האם הם ניתנים למדידה?
  • האם יש בעיות עם האתר הקיים?

הגדר מטרה אחת לפחות שהאתר צריך לעזור לך להשיג.
כמה דוגמאות הן:

  • להגדיל את מספר הפניות באמצעות אתר אינטרנט
  • להגדיל את המכירות באינטרנט
  • להגדיל את מספר הפניות לטלפון

קהלי מפתח

עכשיו אתה צריך לזהות את קהל היעד שאתה מחפש לפנות על מנת להשיג את היעדים שלך.
אלה יכולים להיות:

  • לקוחות או לקוחות פוטנציאליים
  • לקוחות קיימים / לקוחות חוזרים
  • העיתונות
  • עובדים פוטנציאליים

האמור לעיל הוא רשימה מאוד כללי כך שאתה עלול למצוא שישנן דרכים ספציפיות יותר להגדיר את הקהלים שלך. ברגע שיש לך קהל יעד מוגדר, אתה צריך לשקול מה הם מסוגלים לעשות באתר ואת מה שאתה רוצה שהם יעשו באתר שלך (אלה עשויים להיות את אותם דברים, אבל הם גם יכולים להיות שונה – למשל הם אובייקטיביים יכולים להיות לקרוא פוסט בבלוג, אבל גם זה ייתכן שתרצה אותם לנווט אותם להירשם לניוזלטר שלך).
במילים אחרות, מה אתה מנסה לשכנע אותם לעשות? לקנות משהו? הרשמה למשהו? פנו אלינו על משהו? זו תהיה השיטה שבה אתה תשיג את המטרות שלך.

מפרט טכני

  • CMS או מסגרת אינטרנט שיש להשתמש (כגון וורדפרס,דרופל,ג'ומלה וכו'),
  • האם האתר צריך להשתלב עם מערכות אחרות.

דרישות לא פונקציונליות:

  • שימושיות – האם יש לך דרישות נגישות(למוגבלי ראיה למשל)
  • אולי האתר שלך יהיה בשימוש בעיקר על טאבלטים, או על ידי הקשישים.

אתרי אינטרנט שאתה אוהב ולא אוהב
זה ייתן לנו נקודת התחלה שממנו לפעול לעיצוב האידיאלי שלך.

מי המתחרים שלך?
רישום המתחרים שלך משרת שלוש פונקציות:

  • אנחנו יכולים לראות מה אנשים אחרים עושים ואולי ל"לוות" מתכונות האתר המושכות ביותר שלהם
  • אנחנו יכולים למצוא הזדמנויות לשפר את מה שהשוק כבר מציע
  • אנחנו יכולים להבטיח שעיצוב אתר האינטרנט שלך שונה מהמתחרים
  • ניתוח מתחרה הוא משהו שאתה כנראה עושה בכל מקרה, גם אם זה לא רשמי, כך זה צריך להיות קל.

תקציב

אנשים רבים אינם רוצים לחשוף את התקציב שלהם כאשר הם פונים אלינו. זה לא מועיל. אם אנו יודעים את המטרות שלך ואת התקציב שלך, אנחנו יכולים לבוא עם הפתרון הטוב ביותר.

אם התקציב שלך נמוך, אנו חושבים על מה ניתן לעשות איתו.
אנחנו יכולים לבחור בטכנולוגיה ספציפית כי היא זולה יותר להקמה או שאנחנו יכולים להציע גישה הדרגתית שבה ניתן להוסיף אלמנטים ופונקציות מאוחר יותר. יש לזכור כי אם אין לך תקציב גדול תצטרך להתפשר על מפרט האתר.

לוחות זמנים
פרויקטי אינטרנט יכולים לקחת בין שלושה שבועות עד שלושה חודשים, בהתאם לגודל של הפרויקט.